ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
 ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
 ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 TA ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΜΑΣ
 ΤΑ ΠΡΟΠΡΟΝΗΠΙΑ ΜΑΣ


ekebi.gr
unicef.gr
school.gr

dyslexiacenters.gr



 
TA ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΜΑΣ
Του Μαΐου ροδοφαίνεται η μέρα
που ωραιότερη φύση ξυπνάει
και την κάνουν λαμπρά και γελάει
πρασινάδες, αχτίδες, νερά.
Άνθη κι άνθη βαστούνε στο χέρι
παιδιά κι άντρες, γυναίκες και γέροι
ασπροεντύματα, γέλια και κρότοι,
όλοι οι δρόμοι γιομάτοι χαρά.
Ναι, χαρείτε του χρόνου τη νιότη,
άνδρες, γέροι, γυναίκες παιδιά. Δ. Σολωμός
   
Το τσαρούχι και η σημαία των προνηπίων για την 25η Μαρτίου.
   
Δραματοποίηση του μύθου <<η Αθηνά και ο Ποσειδώνας>>

Σκυταλοδρομίες με ελιές......
   
Ξεκινώντας να επεξεργαζόμαστε το project <> τα παιδιά καταθέτουν τις γνώσεις τους σχετικά με το θέμα και στη συνέχεια εκφράζουν απορίες που θα ήθελαν να επεξεργαστούν ...όπως <<Πως φτιάχνεται το λάδ;>>. Η νηπιαγωγός τις καταγράφει και στη συνέχεια τα παιδιά χωρίζονται σε πέντε ομάδες έργασίας και ψάχνουν μαζί με τους γονείς να βρούν σχετικές πληροφορίες...
   
Καλωσορίζουμε τον Ιανουάριο συνθέτοντας τη λέξη 'Ιανουάριος' .Ακολουθεί θεατρικό παιχνίδι με θέμα <<ΧΙΟΝΟΠΟΛΕΜΟΣ>>
   
Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας 'ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ' συζητάμε για τους φόβους μας , παίζουμε παιχνίδια με τις σκιές και δημιουργούμε'Το δράκο του φόβου ' που παίρνει ότι μας τρομάζει μακρυά.......
   
Μιλώντας για την διαφορετικότητα και αφορμώμενοι από τον ΕΛΜΕΡ ....επεξεργαζόμαστε τη φωνούλα Ε ε...Παίζουμε ψυχοκινητικά παιχνίδια ισορροπίας και στη συνέχεια συνθέτουμε το Ε ε με διάφορα υλικά.
   
Ομαδική εργασία: Φτιάχνοντας το δικό μας ΕΛΜΕΡ, ένα ελεφαντάκι διαφορετικό...
   
Στα πλαίσια του project <<Ο κύκλος του ψωμιού >> επισκεπτόμαστε το φούρνο της γειτνονίας μας και παρατηρούμε τη διαδικασία παραγωγής ψωμιού με σύγχρονα μηχανήματα.Στη συνέχεια ζυμώνουμε το δικό μας ψωμάκι!
   
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...
Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας μέρα - νύχτα. Ψάχνουμε να βρούμε τι κρύβει το μαγικό σεντούκι... ξαφνικά ανοιγει και εμφανίζονται δύο νεράιδες. Η νεράιδα της μέρας και η νεράιδα της νύχτας.
   
4 ΕΠΟΧΕΣ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΑΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ 4 ΕΠΟΧΩΝ, ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
   
 

Created by Net Media © 2008 All rights reserved